ÖZÜRLÜ ÜRÜN İADE ŞARTLARI VE SÜRECİ

Rota Lastik ve Hizmetleri Tic. A.Ş., tüketici lehine hareket etmeyi, her türlü sorunu yasaca belirlenmiş süreden daha erken ve kalite politikasına uygun olarak çözmeyi temel ilke edinmiştir. Tüm ürünlerde iade şartları, ilgili lastik ve akü üretici firmalarının kurallarına uygun bir şekilde uygulanmaktadır.

İade süreci aşağıdaki gibi işlemektedir;

1) Satış Noktalarına yeni özürlü ürün iade talebi gelir.
2) Satış Danışmanlarımız iade talebi yapılan ürün(ler) ile ilgili kod(ları), iade talep nedeni ve ürün adetini Brisa A.Ş.’nin “Yeni Özürlü Ürün Formu”'na girerek Muhasebe Departmanı'na iletilir.
3) Muhasebe Departmanı ilgili formlarla birlikte bu bilgileri Brisa A.Ş.’ye iletir.
4) Brisa A.Ş. Müşteri Hizmetleri tarafından yapılan değerlendirme sonrasında gerektiğinde ürünler ilgili Satış Noktasından alınarak Brisa’ya gönderilir ve kararı beklenir.
5) Brisa A.Ş.’nin kararının olumlu olması durumunda ürünlerin iade alınmasına yönelik fiyat ve alım şartlarına ait detay bilgileri gelir. Bunlar Muhasebe Departmanımızdan ilgili Satış Danışmanı ve Depo & Lojistik Departmanına iletilir.
6) Muhasebe Departmanı gelen detaylara göre iade faturasını keserek Satış Danışmanına iletir.
7) Satış Danışmanı faturayı kontrol ederek Muhasebe Departmanına uygunluk durumunu bildirir.
8) Muhasebe Departmanı, Depo & Nakliye Departmanından iade faturası ile beraber (eğer ürünler Brisa A.Ş.’ye gönderilmemişse) iade alınacak ürünlerin Satış Noktasından alınması için talimat verir.
9) Depo & Nakliye Departmanı iade alınacak ürünleri depoya alır.
10) Eğer ürünler Brisa A.Ş.’ye gönderilmişse sadece iade faturası alınır.